Łukasz Wołek

Prezes Zarządu, EURA7/Abanana

Łukasz Wołek

Przedsiębiorca, od 22 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki VISCALE, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR i certyfikowany Social Media Ninja. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, NCBiR. Posiada szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase, prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast “Marketing ludzkim głosem” oraz wspiera inicjatywę Tato.Net. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Łukasz Wołek uczestniczy w:

14:20

Jak zmienia się rynek i konsument?