Warunki uczestnictwa
Uczestnictwo w Konferencji Nowoczesny Trade Marketing & Retail jest odpłatne.
Ceny biletów:
Pakiet #1 „uczestnictwo stacjonarne”
Hotel Marriott, Warszawa
Uwaga! Ilość biletów ograniczona!
999 zł (1 osoba z firmy)
899 zł/osoba (2 osoby z firmy)
799 zł/osoba (3 i więcej osób z jednej firmy)
Pakiet #2 „uczestnictwo online”
699 zł (1 osoba z firmy)
599 zł/osoba (2 osoby z firmy)
499 zł/osoba (3 i więcej osób z jednej firmy)
Ceny netto.
Świadczenia:
Uczestnictwo w Konferencji
Pakiet konferencyjny (wersja papierowa lub cyfrowa)
Kawa, Lunch (w pakiecie „uczestnictwo stacjonarne”)
Certyfikat uczestnictwa
Czas trwania Konferencji: 10.00 – 15.30
Szczegółowe warunki uczestnictwa
1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji Nowoczesny Trade Marketing & Retail jest wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego (przycisk „Wyślij”) oraz dokonanie zapłaty za uczestnictwo na rachunek bankowy Organizatora: Fischer Trading Group Spółka z o.o. ul. Bagno 2/218, 00-112 Warszawa Bank Pekao S.A. Nr 46 1240 1037 1111 0010 3040 5926 Tytuł przelewu: „TRADE MARKETING & RETAIL 2021”
2. Zgłaszający upoważnia firmę Fischer Trading Group Spółka z o.o. do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy. Nadesłane zgłoszenie jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
3. Zgłaszający oświadcza, że jest umocowany do wysłania formularza i należna kwota zostanie przelana na konto wskazane na stronie internetowej Organizatora w ciągu 7 dni od dnia wysłania zgłoszenia lub otrzymania faktury pro-forma/faktury VAT. Równocześnie oświadcza, że zapoznała się z warunkami uczestnictwa oraz zobowiązuje się do zapłaty całości kwoty wynikającej z niniejszej umowy.
4. Rezygnacja z udziału w Konferencji po dniu 20 września 2021 roku nie powoduje zwolnienia z opłaty. Rezygnację z udziału należy przesyłać droga mailową na adres: rezygnacja@trade-marketing.pl lub listem poleconym na adres Organizatora.
5. Nieobecność Uczestnika na Konferencji (po dokonaniu wpłaty) nie powoduje zwrotu opłaty.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji – bez podania przyczyny, jak również do wprowadzania zmian w programie, formule, miejsca wydarzenia jak również do odwołania Konferencji. W przypadku odwołania Wydarzenia, wszelkie wniesione wcześniej opłaty zostaną zwrócone Zgłaszającym w terminie 7 dni od daty ogłoszenia.
7. Zgłoszenie udziału w Konferencji jest jednoznaczne w dobrowolnym wyrażeniem zgody na nieodpłatne wykorzystanie przez firmę Fischer Trading Group Sp. z o.o. wizerunku Uczestnika we wszelkich materiałach promujących i dokumentujących przebieg Wydarzenia.