Od 20 lat związany z reklamą i marketingiem, począwszy od sieciowej agencji reklamowych Euro RSCG, poprzez polską edycję National Geographic na stanowiskach Marketing Manager i Publishing Director, założyciel i dyrektor strategiczny agencji Sodova, Marketing&PR Manager fabryki gresów ceramicznych Valdi Ceramica. Country Manager polskiego oddziału Territory Influence, największej sieciowej firmy Influencer Marketing w Europie. Nagrodzony przez National Geographic Society w Waszyngtonie za stworzenie koncepcji i promocję Wielkiego Konkursu Fotograficznego w kategorii New Launch Project Campaign oraz amerykański miesięcznik „New Moment” podczas festiwalu reklamy Kreatura, za użycie sztuki w reklamie. Absolwent Wyższej Szkoły Humanistycznej im. im. Aleksandra Gieysztora na wydziale marketingu politycznego. Członek Stowarzyszenia Ludzi Reklamy.
Prelegent i keynote speaker takich wydarzeń jak:
- XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie
- IAB FORUM 2018 w Warszawie
- European Economic Congress 2018 w Katowicach
- Kids Products Forum 2016 w Warszawie