Piotr Lutek

Customer Growth Architect, Blue Fox

Piotr Lutek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi przedsiębiorstwami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO.

Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej.

Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad rynkiem.

Piotr Lutek uczestniczy w:

12:25

Trade Marketer ery post-COVID