Partner zarządzający w BlueFox Sp. z o.o. oraz właściciel Prime Code. Ekspert w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Doktor nauk ekonomicznych w dziedzinie zarządzania, absolwent zaawansowanych kursów na Uniwersytecie Stanforda oraz certyfikowany neurobadacz.
Twórca metod i narzędzi z zakresu marketingu, innowacyjności, insightów i strategii rynkowej. Współpracował z firmami z kilkunastu branż z Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainy, Kanady i USA.
Były wykładowca programów MBA w SGH i The Carlson School of Management (University of Minnesota). Obecnie wykłada na studiach podyplomowych SGH i Uniwersytetu Łódzkiego. Trener w programach The Chartered Institute of Marketing realizowanych przez Questus.
Były brand i marketing manager w międzynarodowych korporacjach (FMCG, farmacja), zarządzał 10 markami. Autor książek m.in. Dlaczego dobre produkty się nie sprzedają, Marka na cztery sposoby, (R)ewolucja marki, Kod skuteczności i współautor Wskaźników marketingowych pod redakcją Roberta Kozielskiego.