• Kup bilet
  • Agenda
  • Fotogaleria
  • Organizator
  • Partnerzy
  • Kontakt

Program konferencji

  • Konferencja "POSitive TradeMarketing: narzędzia i strategie sukcesu"30-09-2025
8:00

Rejestracja


9:00

Rozpoczęcie konferencji


9:30

Od półki do portfela. Jak trade marketing buduje wartość w erze hybrydowego konsumenta

1. Jakie potrzeby i motywacje kierują dzisiejszym hybrydowym shopperem – analiza danych konsumenckich.
2. Rola trade marketingu w budowaniu wartości marki i lojalności klienta – przykłady kampanii 360°.
3. Integracja doświadczeń online i offline przy półce sklepowej.
4. Rekomendacje dla budowania efektywnych działań trade marketingowych w modelu phygital (połączenia świata fizycznego z cyfrowym).
5. Jakie KPI mierzyć, by ocenić realny wpływ działań trade marketingowych na sprzedaż?


10:00

Pokolenie Filtru: Jak trade marketing może przebić się przez szum Gen Z?

1. Wprowadzenie: Gen Z – trudny klient czy nowe wyzwanie?
2. Asortyment w czasach trendów: co musi się zgadzać, by Gen Z sięgnął po produkt?
3. Trade marketing bez ściemy – jak mówić językiem Gen Z w miejscu sprzedaży?
4. Smart zarządzanie półką: dane, które podpowiadają trendy.
5. Zakończenie: Trade marketing jako filtr wartości.


Grzegorz Osóbka
Prezes Zarządu Virsinda Group B.V. i Umbrella Marketing Group Sp. z o.o.
10:30

Strategiczny POSM. Modele współpracy dostawca–producent

1. Jak wspólnie definiować cele kampanii POSM: oczekiwania producenta i detalisty.
2. Modele współpracy przy planowaniu materiałów POS – od briefu po wdrożenie.
3. Proces co-creation: angażowanie działów zakupów, marketingu i merchandiserów.
4. Jakie narzędzia pomiaru efektywności POSM warto wdrożyć w partnerstwie?
5. Case study efektywnej synergii działań między marką a siecią handlową.


Marek-DziedzickiPOSideo
Marek Dziedzicki
Członek Zarządu, POSideo
Damian-DziedzickiPOSideo
Damian Dziedzicki
Członek Zarządu, POSideo
11:00

Przerwa kawowa i networking


11:30

Neuro check. Zastosowanie badań biometrycznych w nowoczesnym trade marketingu

1. Wprowadzenie do badań neuromarketingowych: eye-tracking, EEG, facial coding.
2. Co pokazują dane biometryczne o zachowaniach przy półce?
3. Jakie materiały POSM przyciągają uwagę i jak to mierzyć?
4. Praktyczne wdrożenie badań neuro w kampaniach trade marketingowych.
5. ROI badań biometrycznych – kiedy warto zainwestować?


Piotr Lutek
Customer Growth Architect, Blue Fox
Jacek-Pogorzelski
Jacek Pogorzelski
Business Strategy Leader, BlueFox
12:30

Sztuczna inteligencja redefiniuje trade marketing

1. Jak AI wspiera planowanie i optymalizację kampanii trade-marketingowych i działania POS?
2. Praktyczne zastosowania: generowanie treści POSM, personalizacja komunikatów, analiza obrazu.
3. Chatboty i voice commerce jako nowe punkty kontaktu z konsumentem.
4. Automatyzacja raportowania i monitoringu działań POS w czasie rzeczywistym.
5. Przyszłość trade marketingu z AI – scenariusze i rekomendacje.


Lech-C.-Król
Lech C. Król
Chief Technology Officer, Molecular Worldwide
13:00

Nieoczywisty POS. Jak znajdować przestrzeń w sklepie

1. Niewykorzystane punkty styku z konsumentem: podłogi, sufity, koszyki, drzwi lodówek.
2. Mikroekspozycje jako nowe źródło impulsowych zakupów.
3. Jak wykorzystać dane z planogramów i ścieżek zakupowych do projektowania POS?
4. Przykłady kreatywnych materiałów POSM, które „wychodzą poza półkę”.
5. Współpraca z personelem sklepów – jak ułatwić instalację i zwiększyć efektywność POS?


Wojciech-Dendys
Wojciech Dendys
Customer Business Development Manager, POS Servive Manager, Grupa Maspex
13:30

Lunch i networking


14:30

Nie ma już półek – jest doświadczenie. Trade marketing w czasach customer journey

1. Rola trade marketingu w projektowaniu wielokanałowej ścieżki zakupowej.
2. Shopper experience jako przewaga konkurencyjna: jak ją zbudować?
3. Case studies marek, które zintegrowały działania POS z kampaniami lojalnościowymi i edukacyjnymi.
4. Wskaźniki efektywności customer journey – co naprawdę warto mierzyć?
5. Rola storytellingu i sensoryki w materiałach POS.


15:00

Trade Marketing w świecie e-commerce, quick commerce i marketplace’ów

1. Jak projektować działania trade marketingowe i POS w e-commerce, marketplace, czy w aplikacjach q-commerce?
2. Digital trade marketing i POS – bannery, rich content, wirtualne półki i rekomendatory.
3. Integracja danych e-commerce z tradycyjnym retailem – jak je wykorzystać w kampaniach?
4. Działania promocyjne w ekosystemie quick commerce – ograniczenia i możliwości.
5. Modele współpracy producenta z e-retailerami – co działa, co nie?


15:30

Trade Marketing 3.0: dane, detal i decyzje

1. Jak wykorzystać big data i analitykę predykcyjną do planowania kampanii trade-marketingowych i działań POS?
2. Zintegrowane dashboardy i raportowanie: narzędzia dla trade marketera.
3. Mapowanie mikrodecyzji shopperów w sklepie fizycznym i online.
4. Praktyczne zastosowanie danych z kas fiskalnych, paneli konsumenckich i heat map.
5. Jak przekładać insighty na skuteczne działania trade marketingowe?


16:00

Zakończenie konferencji