O Akademii

Akademia Trade Marketingu to jednodniowe szkolenie, podczas którego dowiesz się m.in. jak odpowiednio zatowarować swój sklep, jak zarządzać poszczególnymi kategoriami produktowymi czy jak prawidłowo poukładać towar na półce, aby klient sięgał po niego częściej.

Ponadto, nauczymy cię jak zadbać o odpowiednią wizualizację sklepu na zewnątrz – tak, by klienci wybierali właśnie twój sklep i w nim dokonywali zakupów. Zwrócimy uwagę na ścieżkę przeprowadzenia klienta oraz jak istotne jest efektywne zarządzanie personelem!
To tylko część zagadnień, które poruszymy podczas szkolenia!

Akademia odbywa się w formie wykładów i stanowi kontynuację ubiegłorocznej edycji, która zgromadziła ponad 100 specjalistów z sektora FMCG i retailu.

Podczas prelekcji skupimy się na aspektach związanych z prawidłowym i efektywnym funkcjonowaniem sklepu detalicznego w bardzo konkurencyjnych uwarunkowaniach rynkowych. Pomożemy przenieść Twój sklep na wyższy poziom!

Ogólny program Konferencji

9.30 – Rejestracja uczestników
10.00-13.00 Warsztaty cz.1
13.00-14.00 Lunch
14.00-16.00 Warsztaty cz.2
16.00 – Zakończenie akademii

Szczegóły

Lokalizacja: Hotel Marriott, al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa
Data: 26.03.2020 r.

Przenieś swój sklep spożywczy na wyższy poziom!


Tematyka

  • W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście odpowiada na potrzeby mieszkańców?
  • Wizualizacja placówki handlowej a wartość koszyka zakupowego.
  • Zarządzanie kategoriami produktów w placówce handlowej.
  • Merchandising - zasady prawidłowej ekspozycji towarów na półce sklepowej.
  • Sposoby aktywowania klientów detalicznych.
  • Zasady budowania lojalności i zaufania klientów detalicznych.
  • Technika i innowacyjność w handlu.
  • Czy warto przystąpić do sieci franczyzowej?

Rejestracja

Zapisz się na Akademię Trade Marketingu!

Tematyka

Samodzielnie czy w grupie?

Co zrobić, jeżeli nie masz już pomysłu, czy chęci na prowadzenie sklepu w dotychczasowej formule?

Sklep i jego otoczenie

W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?

Wizualizacja placówki handlowej

Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?

Category Management

Czy prawidłowo zarządzasz poszczególnymi kategoriami produktów w swoim sklepie?

Merchandising – zasady ekspozycji

Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.

Sposoby aktywowania klientów

Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych.

Budowanie lojalności i zaufania

Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.

Zmieniaj się albo giń!

Jakie są trendy w handlu detalicznym? Jak się do nich dostosować? Jak być konkurencyjnym w długim okresie czasu?

Finansowanie działalności handlowej

Co zrobić, jeżeli brakuje środków na działalność bieżącą, czy inwestycyjną sklepu. W jaki sposób pozyskać właściwe finansowanie?