Od 2008 związana z branżą marketingową i reklamową obecnie zajmuje stanowisko Field Account Managera w agencji 4MAT Sp. z o.o. Specjalistka w zakresie obsługi kluczowych klientów z branży FMCG, zarządzania projektami i współpracy z sieciami handlowymi oraz polskimi i międzynarodowymi korporacjami m.in. CEDC International, Grupa Żywiec, Michelin, Ubisoft, Sony, PZ Cussons, Indykpol, Raisio, Dr Schar. Specjalizuje się w przygotowywaniu kampanii marketingowych, serwisu merchandisingowego budowanego w oparciu o analizę rynku i badań marketingowych. Po ukończeniu studiów na kierunku Inżynieria Środowiska na Politechnice Poznańskiej zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach związanych z branżą kosmetyczną i higieniczną (Falrose Equity Poland Sp. z o.o oraz Harper Hygienics S.A.) gdzie zajmowała się wdrażaniem projektów i analiz dla produktów Private Label. Ukończyła kursy i szkolenia z zakresu negocjacji i renegocjacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, asertywności i zarządzania efektywnością, aspektów prawnych i podatkowych organizacji i prowadzenia loterii promocyjnych, konkursów i gier losowych oraz projektowania, wdrażania i zarządzania audytem wewnętrznym.