Przenieś doświadczenia konsumentów na wyższy poziom!

Wykorzystaj zdobytą wiedzę i zostań nowoczesnym Trade Marketerem!

image

Narzędzia Trade Marketera

Poznaj skuteczne narzędzia wspierające pracę nowoczesnego trade marketera w sektorze FMCG.

image

Wsparcie sprzedaży

Poznaj nowoczesne systemy wsparcia sprzedaży w punkcie sprzedaży detalicznej – w handlu tradycyjnym i sieciach handlowych.

image

Visual Merchandising

Zdobądź wiedzę pochodzącą z badań nad zachowaniem klientów w sklepach i biologii ewolucyjnej. Połącz ją z realiami i potrzebami.

image

Pricing

Skuteczne strategie cenowe. Poznaj jak dzięki efektywnemu zarządzaniu cenami produktów zwiększysz rentowność i przychody.

image

e-commerce

Polski e-commerce posiada bardzo duży potencjał wzrostu. W jaki sposób wykorzystać go na rynku?

image

Customer Experience

Dowiedz się, co dzieje się w ciele, umyśle i emocjach konsumentów w momencie rozważania zakupu?

image

Dobre relacje

Dowiedz się, w jaki sposób zadbać o utrzymanie dobrych relacji z kanałami dystrybucji.

image

Handel detaliczny – wyzwania

Dowiedz się, jakie wyzwania stoją przed retailem i w jaki sposób dostosować się do trendów na rynku.

Prelegenci

Maciej Kroenke
Partner, Dyrektor PwC w dziale doradztwa biznesowego

Tomasz Ciepłowski
MDirect

Marek Dmitriuk
Właściciel MDirect Marketing Navigation

dr Marek Borowiński
Shop Doctor

Robert Sieńko
New Business Director, 3M Project

Fotogaleria poprzednich edycji

Zobacz jak było u nas podczas poprzednich edycji Akademii Trade Marketingu oraz Konferencji Trade Marketingu!