Założycielka i właścicielka agencji promocyjno-reklamowej 4MAT od ponad 18 lat związana z branżą marketingową i reklamową. Jako Prezes Zarządu 4MAT Sp. z o.o. – ściśle współpracuje z firmami właścicielskimi, domami mediowymi, sieciowymi agencjami reklamowymi, administracją rządową, państwową i publiczną oraz największymi polskimi i międzynarodowymi korporacjami m.in. Grupą Żywiec, CEDC International, Michelin, Ubisoft, Sony, PZ Cussons, Coty, Raisio, Dr Schar. Specjalistka w tworzeniu i organizacji kampanii promocyjnych i działań marketingowych B2B i B2C oraz projektów marketingowo – sprzedażowych dla branży: FMCG, finansowej, budowlanej, motoryzacyjnej, kosmetycznej, chemicznej. Ekspert budowania i zarządzania zespołami promotorów i merchandiserów. W swojej pracy wciąż szuka nowych rozwiązań, nie kieruje się utartymi schematami i z zaangażowaniem tworzy projekty, w których biznes i kreacja idą w parze. Studiowała Prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła certyfikowane szkolenia i kursy z zakresu negocjacji i renegocjacji, promocji marki, trade marketingu w punkcie sprzedaży, customer experience, strategii promocyjnych i reklamowych, psychologii reklamy, prawa reklamy, wprowadzania na rynek nowych produktów, kreatywności w reklamie i marketingu.