Akademia Trade Marketingu

Akademia Trade Marketingu to jednodniowe seminarium, które zapewni jej uczestnikom dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji i sprzedaży na poziomie retailu. Akademia odbywa się w formie warsztatów i stanowi kontynuację ubiegłorocznej Konferencji Trade Marketingu, która zgromadziła ponad 100 specjalistów z sektora FMCG i retailu.

W tej edycji warsztaty skierowane są do przedstawicieli handlu detalicznego a poprowadzą je specjaliści – praktycy trade marketingu sektora FMCG oraz eksperci.
Podczas warsztatów skupimy się na aspektach związanych z prawidłowym i efektywnym funkcjonowaniem sklepu detalicznego w bardzo konkurencyjnych uwarunkowaniach rynkowych. Pomożemy przenieść Twój sklep na wyższy poziom!

Ogólny program Konferencji

9.30 – Rejestracja uczestników
10.00-13.00 Warsztaty cz.1
13.00-14.00 Lunch
14.00-18.00 Warsztaty cz.2
18.00 – Zakończenie akademii

Lokalizacja

Hotel Marriott
al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa

Przenieś swój sklep spożywczy na wyższy poziom!


Uczestnicy Konferencji

  • Właściele i kierownicy sklepów detalicznych
  • Przedstawiciele sieci handlowych
  • Producenci sektora FMCG
  • Osoby decyzyjne w szeroko pojętym sektorze FMCG i Retailu
  • Dostawcy innowacyjnych rozwiązań trade marketingowych
  • Dostawcy wyposażenia sklepowego
  • Przedstawiciele instytucji finansowych
  • Operatorzy systemów franczyzowych
  • Eksperci z firm doradczych

Tematyka

Influencer Marketing

Jak budować wartościową więź z konsumentem końcowym?

Sklep i jego otoczenie

W jakim otoczeniu funkcjonuje Twój sklep? Czy rzeczywiście sklep odpowiada na potrzeby mieszkańców?

Wizualizacja placówki handlowej

Czy wizualizacja Twojego sklepu zachęca klientów do zakupów. Czy klient dobrze czuje się w Twoim sklepie?

Category Management

Czy prawidłowo zarządzasz poszczególnymi kategoriami produktów w swoim sklepie?

Merchandising – zasady ekspozycji

Czy tak naprawdę znasz zasady ekspozycji towarów na półce? Dowiedz się jak ustawienie towarów wpływa na wielkość koszyka zakupowego.

Sposoby aktywowania klientów

Co zrobić, aby klienci byli bardziej aktywni w zakupach, jak zwiększyć koszyk zakupowy? Zasady organizowania akcji promocyjnych.

Budowanie lojalności i zaufania

Co zrobić, aby klienci zawsze wracali do Twojego sklepu i byli bardziej lojalni? Zasady organizowania systemów lojalnościowych.

Zmieniaj się albo giń!

Jakie są trendy w handlu detalicznym? Jak się do nich dostosować? Jak być konkurencyjnym w długim okresie czasu?

Finansowanie działalności handlowej

Co zrobić, jeżeli brakuje środków na działalność bieżącą, czy inwestycyjną sklepu. W jaki sposób pozyskać właściwe finansowanie?

Samodzielnie czy w grupie?

Co zrobić, jeżeli nie masz już pomysłu, czy chęci na prowadzenie sklepu w dotychczasowej formule?