Andrzej Wierzchoń

Senior Sales Manager, Territory Influence Polska

Andrzej Wierzchoń

Ponad 18 lat doświadczenia w pracy w marketingu i wsparciu działu sprzedaży na stanowiskach Marketing Managera i General Marketing Managera. Pracował dla grupy kapitałowej Platan Group (w skład której wchodzi ponad 30 spółek, zarządzającej dużym pakietem produktów począwszy od nieruchomości, hoteli i restauracji, ośrodków sportowych, po artykuły plastyczne oraz plecaki dla dzieci i młodzieży, a także utensylia kuchenne), Candy Hoover (międzynarodowej firmy, producenta artykułów AGD głównie na rynek Europejski) oraz Sony Poland i Sony broadcast. Od listopada 2014 na stanowisku Senior Sales Manager w trnd Polska, obecnie Territory Influence. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Zarządzania.

Prelegent i keynote speaker takich wydarzeń jak:

  • XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu w Warszawie
  • IAB FORUM 2018 w Warszawie
  • European Economic Congress 2018 w Katowicach
  • Kids Products Forum 2016 w Warszawie

Andrzej Wierzchoń uczestniczy w: